loading...
سیتی نایس|تفریحی|فرهنگی|سرگرمی|اخبار|علمی
ali بازدید : 1310 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)

تقویت و افزایش اسپرم و تخمک با خوردنی ها و تغذیه

در بعضی از زوجین نبود اسپرم و تخمک کافی مانع از بارداری می شود در نتیجه دوران ناباروری برای این زن و مردها آغاز می گردد. تقویت و افزایش میزان اسپرم مردان و تخمک در زنان اصلی ترین هدف در انجام راه و روش های درمان است. درمان هایی طب مدرن و طب سنتی که بحث ما در این بخش قسمت گیاهی و خوراکی درمان خواهد بود. در حقیقت در این گزارش ما مواد غذایی و خوراکی هایی که با افزایش و تقویت اسپرم و تخمک شانس باردار شدن را افزایش می دهد به شما معرفی خواهیم کرد. 

ویتامین های تقویت اسپرم و تخمک

 ویتامین E

اسپرم های دارای قدرت باروری بالا ، حاوی مقدار زیادی ویتامین E می باشند. همچنین ویتامین E برای جلوگیری از اکسید شدن روغن های گیاهی با چند پیوند دوگانه رژیم غذایی در بدن مورد نیاز است. بدن مردان و زنان به حدود 10 میلی گرم ویتامین E درروز نیازمند می باشند.

 از منابع خوب ویتامین E می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 بادام ، فندق و سایر مغزها مانند بادام زمینی نیز از منابع خوب ویتامین E محسوب می شوند. تخم آفتابگردان و روغن زیتون نیز حاوی ویتامین E می باشد.جوانه گندم ، سیب زمینی شیرین و آواکادو نیز دارای مقادیر بالایی ویتامینE می باشد.

مغزها و مواد مغذی ، تقویت اسپرم و تخمک ، راههای تقویت اسپرم و تخمک

مغزها و مواد مغذی برای افزایش اسپرم و تخمک

 روی

کمبود روی، باروری مردان را تهدید می کند پس مصرف مواد غذایی حاوی روی برای افزایش باروری و تقویت اسپرم از اهمیت خاصی برخوردار است. بر اساس تحقیقات انجام شده کمبود روی در مردان باعث کاهش حجم مایع منی و همچنین هورمون مردانگی تستوسترون می شود. منابع سرشار روی عبارتند از: گوشت گاو، لوبیا چیتی و قسمت تیره گوشت مرغ.

ویتامین B

ویتامین های گروه B نیز در تقویت جنسی نقش دارند.از ویتامین های گروه B، تیامین(B1)، ریبوفلاوین (B2) و نیاسین (B3) بسیار حایز اهمیت می باشند. این ویتامین همچنین باعث ساخته شدن هورمون های جنسی می شود. مصرف نیاسین نیم ساعت قبل از فعالیت جنسی، هیجان جنسی را افزایش می دهد.ویتامین B6 از افزایش میزان پرولاکتین که خود باعث کاهش میل جنسی می شود، جلوگیری می کند.همچنین باعث افزایش باروری در زنان می گردد. ویتامین B12 در مردانی که اسپرم کافی ندارند، موثر است.

 منابع سرشار از ویتامین های گروه B عبارت اند از نان و غلات سبوس دار، تخم مرغ، حبوبات (نخود و لوبیا و..)، محصولات سویا، ماهی سالمون و دیگر ماهی های آزاد، آجیل، بروکلی، گوشت کم چرب و موز.موز دارای آنزیم بروملین (Bromelain) است که در تقویت نیروی جنسی مردان موثر است. همچنین سرشار از پتاسیم و ویتامین های گروه B می باشد.باید توجه داشت که مصرف نوشیدنی های الکلی باعث از بین رفتن ویتامین های گروه B می شوند.

ویتامین D3

 تحقیقات و مطالعات ثابت کرده است که مصرف همزمان ویتامین E و D3 باعث افزایش شانس باروری در زنان می شود.بر اساس این مطالعه که بر روی 100 زن مبتلا به ناباروری با علت سندرم تخمدان پلی کیستیک صورت گرفت مشخص شد که اصلاح کمبود ویتامینD3، شانس لانه گزینی جنین و همچنین دو قلویی را افزایش می دهد.

 سلنیوم

ماده مغذی دیگری که می تواند سبب افزایش قدرت باروری گردد. آنتی اکسیدانی به نام سلنیوم است. کمبود سلنیوم ممکن است به ناباروری در مردان و احتمالا سقط در زنان منجر گردد. سلنیوم، همچنین می تواند از DNA در برابر تخریب محافظت نماید. 60 تا 70 گرم روزانه می توانید از منابع سلنیوم در برنامه غذایی خود بگنجانید. از منابع خوب سلنیوم می توان به غذاهای دریایی، جوانه گندم، تخم آفتابگردان و تخم مرغ اشاره نمود.در مناطقی که خاک آن از نظر سلنیوم غنی می باشد، آرد گندم کامل، منبع خوبی برای این ماده معدنی به حساب می آید

 ویتامین سی

این ویتامین اگر به میزان مناسبی مصرف شود، موجب افزایش باروری و سطح هورمون های حیاتی نیز می شود. زنانی که روزانه ویتامین سی مصرف می کنند، پروژسترون های بیشتری دارند، هورمونی که برای تولید مثل ضروری است. اگر چه شما می توانید این ماده را از مواد غذایی به دست آورید، مکمل های طبیعی نیز گزینه خوبی هستند. ویتامین های طبیعی راحت تر هضم و جذب می شوند

 اسید فولیک 

مصرف اسید فولیک برای مردان و زنان ضروری است.غذاهای سرشار از این ویتامین مانند سبزیجات سبز، غلات، حبوبات و پرتقال، می توانید از قرص های مکمل نیز استفاده کنید. 

میوه های مفید برای تقویت و افزایش اسپرم و تخمک

 مردهایی که می خواهند بچه دار شوند، بهتر است از انواع و اقسام میوه ها و سبزیجات، حداقل 5 وعده در روز، استفاده کنند.آنتی اکسیدان های گلوتاتیون و کریپتوکسانتین، که بیشتر در سبزیجات، گوجه فرنگی، فلفل و پرتقال وجود دارد، قدرت و سلامت اسپرم را تضمین می کند.

گوجه فرنگی و میوه ، راههای تقویت اسپرم و تخمک ، تغذیه جهت تقویت اسپرم و تخمک

گوجه فرنگی و میوه هایی که موجب تقویت اسپرم و تخمک می شوند

آواکادو : از آنجایی که آووکادو سرشار از ویتامین E، ویتامین B6، و فولیک اسید است، افزایش تحرک و جنبندگی اسپرم با مصرف آووکادو، آن را به ماده غذایی مناسب برای افزایش باروری تبدیل کرده است.

موز : این میوه سرشار از آنزیمی به نام "بروملین" است. آنزیمی که نقش مهمی در تنظیم هورمون های مردانه دارد. موز همچنین میوه ای سرشار از ویتامین B1، ویتامین A، و ویتامین C است که با افزایش استقامت و پایداری اسپرم ها قدرت باروری را در مردان افزایش می دهد.

گردو و بادام : مصرف روزانه 2 عدد گردو در روز می تواند مناسب باشد. از دوره ی باستان این اعتقاد وجود دارد که بادام میل جنسی را افزایش می دهد. در سال 2007، محققان ایتالیایی اعلام کردند عملکرد و قوای جنسی زنانی که از سندرم متابولیک رنج می برند پس از دو سال مصرف بادام، میوه و سبزیجات، آجیل، مغزها و دانه های کامل و روغن زیتون بهبود یافته است

افزایش و تقویت میزان اسپرم و تخمک با طب سنتی

زنجبیل

زنجبیل یکی از مواد غذایی مفید در تقویت جنسی است.در طب سنتی چینی زنجبیل را به عنوان ماده ی غذایی «یانگ» توصیه می کنند. یعنی ماده ی غذایی که باعث گرمی می شود. برای همین زنجبیل میل و قوای جنسی را بالا برده و در شرایط مطلوب نگه می دارد. معنای نامی که چینی ها به زنجبیل داده اند به معنی «مردی و چیزی است که دارای نیروی جسمی و جنسی مردانه» است. پس جای تعجب نیست که زنجبیل در بین خوراکی های تقویت کننده ی قوای جنسی قرار بگیرد.

گیاه مریم گلی

یکی دیگر از گیاهان موثر در تقویت جنسی گیاه مریم گلی است.مریم گلی سرشار از هورمون هایی است که قوای جنسی زنانه را تقویت می کند به خاطر این که این هورمون ها عملکردی مثل هورمون استروژن دارند. این گیاه برای زنانی که با سردمزاجی و کاهش میل جنسی مواجه هستند درمان فوق العاده ای محسوب می شود

درمان ناباروری با طب سنتی ، تغذیه جهت تقویت اسپرم و تخمک ، تقویت اسپرم و تخمک برای بارداری

تقویت اسپرم و تخمک و درمان ناباروری با طب سنتی و داروهای گیاهی

 

برگ های تمشک قرمز

این گیاه جزو معروف ترین درمانی های طبیعی ناباروری است. برگ های تمشک قرمز حاوی میزان زیادی کلسیم است که به تنظیم هورمون ها کمک زیادی می کند. مصرف همزمان آن با شبدر چمنی تأثیر بیشتری دارد. برگ های تمشک قرمز مشکل اختلالات تخمک گذاری را کم می کند. اختلالات تخمک گذاری بعد از چسبندگی لوله های رحم دومین علت ناباروری محسوب می شود. برای تقویت ماهیچه های رحم و لگن و همچنین کاهش دردهای زایمان چای تهیه شده از برگ های تمشک قرمز بسیار موثر است. علاوه بر این مصرف برگ های تمشک قرمز باعث جلوگیری از سقط جنین و کاهش خونریزی زمان زایمان می شود. مصرف برگ های تمشک قرمز در طول دوره ی عادت ماهیانه توصیه می شود.

مارچوبه

مقادیر بالای ویتامین C در این ماده غذایی آن را به یک محافظ قوی برای جلوگیری از اکسیداسیون اسپرم ها و نیز محافظت از سلامت غشاء سلول های بیضه تبدیل کرده است. از طرف دیگر ویتامین C در بدن به دلیل کاهش سطح رادیکال های آزاد قادر خواهد بود قدرت تولید و جنبندگی اسپرم های تولیدی را نیز افزایش دهد.

سیر

سیر یکی از بهترین انتخاب های غذایی برای افزایش تولید اسپرم ها و تقویت اسپرم های تولیدی است برای رسیدن به تأثیرات کمکی سیر در این زمینه شروع مصرف با 1 تا 2 حبه سیر در روز می تواند مناسب باشد.

کنگرفرنگی یا آرتیشو

یکی از گیاهان موثر در تقویت جنسی کنگر فرنگی است.بدون شک کنگرفرنگی یکی از سبزیجاتی است که بیشترین خواص محرک جنسی را دارد.اگر چه دلیل علمی برای اثبات این خاصیت کنگر وجود ندارد اما این ماده ی غذایی برای تقویت قوای جنسی افراد بسیار موثر است.

 شیرین بیان

شیرین بیان همچنین به تنظیم قاعدگی در خانم هایی که دچار بی نظمی هستند کمک می کند. شیرین بیان برای خانم هایی که میزان تستوسترون بالا و استروژن پایین دارند و در واقع دچار سندرم تخمدان پلی کیستیک هستند موثر است. توجه داشته باشید که شیرین بیان نباید در دوره ی بارداری مصرف شود. نام شیرین بیان در میان گیاهانی که برای تقویت تخمک مفید هستند ثبت شده است. 

هل

یکی دیگر از مواد غذایی موثر در تقویت جنسی هل است.هل، این دانه های خوشبو و معطر تقویت کننده و تسکین دهنده است. هل همانند ادویه هایی مثل کاری، زیره، زردچوبه و گشنیز جریان خون را تحریک و بیشتر می کند و برای همین انرژی جنسی شما را بالا می برد.

گیاه پنج انگشت

گیاه پنج انگشت حاوی خواصی است که مانع از اختلالات قاعدگی، رفع دردهای عادت ماهیانه، رفع اختلالات خونریزی، رفع عوارض یائسگی و غیره می شود. ویتاگنوس باعث رفع نارسایی تخمدان ها می شود و به تخمک گذاری کمک می کند. البته باید بدانید که درمان با ویتاگنوس طولانی مدت بوده و نیاز به صبر و حوصله دارد.

اسپرم و تخمک ، بهترین مواد غذایی و داروهای گیاهی برای تقویت اسپرم و تخمک و درمان ناباروری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هرچه که برای تقویت اسپرم و تخمک باید خورد - نمناک

namnak.com/28289-تقویت-اسپرم-و-تخمک.html
تقویت و افزایش میزان اسپرم مردان و تخمک در زنان اصلی ترین هدف در انجام راه و روش های درمان است. درمان هایی طب مدرن و طب سنتی که بحث ما در این بخش قسمت گیاهی و ...
۱ ساعت پیش - در حقیقت در این گزارش ما مواد غذایی و خوراکی هایی که با افزایش و تقویت اسپرم و تخمک شانس باردار شدن را افزایش می دهد به شما معرفی خواهیم کرد.

هرچه که برای تقویت اسپرم و تخمک باید خورد | عکس های داغ جدید

kosmodisk.ir/هرچه-که-برای-تقویت-اسپرم-و-تخمک-باید-خور/
۸ ساعت پیش - کمبود اسپرم و تخمک یعنی ضعف در قدرت باروری زن و مرد و این ضعف یعنی ناتوانی در بارداری .بخشی از راههای درمانی مشکلات اسپرم و تخمک با برنامه ...

هرچه که برای تقویت اسپرم و تخمک باید خورد - خبر آنتایم

khabarontime.ir/news/.../هرچه-که-برای-تقویت-اسپرم-و-تخمک-باید-خورد
بخشی-از-راههای-درمانی-مشکلات-اسپرم-و-تخمک-با-برنامه-غذایی-و-تغذیه-مناسب-با-نسخه-های-گیاهی-و-طبیعی-در.

تقويت اسپرم با موادخوراكي يا دارويي - Salamat Iran Healers ...

iranhealers.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t...
ارسال شده در: سه شنبه، 28 آبان، 1387 09:57:53 موضوع: تقويت اسپرم با ... و حجم آن هم زياد باشد وهمينطور براي تقويت تخمك و تخمدانهاي يك زن بايد چيكار كرد باتشكر از شما ... که هر چه تعداد نزدیکی شما و همسرتان بیشتر باشد، شانس آمیزش اسپرم و تخمک ...
۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دوستان با کمک هم مواد مغذی برا تقویت اسپرم و تخمک بگیم تا زود زود همگی مامان بشیم ... آزمایشگاه رسانده شود زیرا تست های آزمایشگاهی هر چه سریع تر باید انجام شود. ... برخی از عوامل هم هستند که موجب از بین رفتن اسپرم ها یا مرگ آنها می ...
۱۰ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ما در اینجا 9 غذایی که به تولید اسپرم‌ها در تعداد بیشتر و البته کیفیت ... برای افزایش باروری چه باید خورد؟ ..... خود ارضایی یعنی انسان خودش کاری کند که اسپرم یا تخمک از مجاری خارج شده و ... هر چه زود تر تصمیم به ترک ان بگیرد .
۲۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - زینک یا همان روی تأثیر مثبتی روی کیفیت اسپرم و تولید تخمک دارد. ... قطعاً حس مادر یا پدر شدن بسیار شیرین است و خیلی‌ها آرزو دارند هر چه زودتر فرزندی در ... B6 است که نقش موثری در تنظیم هورمون‌ها و تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.

تقویت اسپرم با غذا - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/online/1373470161347808983/تقویت-اسپرم-با-غذا
۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اسپرموگرام روشی است که در آن مایع سیمن (منی) مرد آنالیز می‌شود یعنی تمام اجزای تشکیل‌دهنده ... اسپرم‌ها برای رسیدن به تخمک زن باید راهی طولانی را طی کنند و در این راه لازم است تحرک، ... منی ظرف 30 دقیقه باید به آزمایشگاه رسانده شود زیرا تست‌های آزمایشگاهی هر چه سریع‌تر باید انجام شود. .... خواست مرغ بخورد، مشت خورد.
۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 5پست
هرچه زودتر "بهتر غذا خوردن" را آغاز کنید، احتمال حامله شدن شما افزایش پیدا می کند. ... ممکن است بر پریود شما تاثیر بگذارد و پیش بینی زمان تخمک گذاری را دشوار کند. ... در صورتی که حامله هستید، حتی هات داگ یا غذاهای آماده را نیز باید آنقدر گرم کنید تا .... معرفی بهترین مواد غذایی برای تقویت و ازدیاد اسپرم در آقایان
ما فعلاً که از جایی خبر دقیق نداریم و فرد نا باروری نیست که از او سؤالاتی را داشته ... را یاد داشت کنید که هم درذهنتان تثبیت شود وهم داشته باشید به درد خودتان ودیگران می خورد. ... هر غذایی که باعث کاهش اشتها می شود باید ترک شود و هر غذایی که باعث تقویت ..... 1)عمل نزدیکی هر چه به زمان تخمک گذاری نزدیک تر باشد بهتر است (چند ساعت ...
تخمک با اسپرم ترکیب وبه صورت تخم درمی آید و سپس به دیواره رحم چسبیده و به ... کنید که هم درذهنتان تثبیت شود و هم داشته باشید به درد خودتان و دیگران می خورد. .... دانه باهم، دنبلان، و خلاصه هرچه که قبلاً درباره تقویت هور مون های جنسی گفته شد، باید ...
۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در افرادی كه تخمك كامل شده ولی به داخل رحم پرتاب نمی رود، بیماری ... رژیم غذایی شما باید به اندازه رژیم غذایی همسرتان متعادل، متنوع، و مغذی باشد. ... میوه‌ها و سبزیجات باروری را در مردان تقویت می‌کند. ... محققان در نشست انجمن پرشکی باروری، اعلام کردند که هرچه مصرف میوه‌ها و سبزیجات در مردان بیشتر باشد، اسپرم آنها نیز ...

برای تقویت اسپرم چه خوراکی هایی مفید و مضر است؟

www.hidoctor.ir/15650_برای-تقویت-اسپرم-چه-خوراکی-هایی-مفید-و-م.h...
۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اسپرموگرام روشی است که در آن مایع سیمن (منی) مرد آنالیز می شود یعنی تمام اجزای ... اسپرم ها برای رسیدن به تخمک زن باید راهی طولانی را طی کنند و در این راه لازم است ... رسانده شود زیرا تست های آزمایشگاهی هر چه سریع تر باید انجام شود.

**** رژیم پسر دار شدن **** بیان تو - صفحه 10 - نی نی سایت

www.ninisite.com › ... › پيش از بارداري › آمادگي و اقدام براي بارداري
۴ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 20پست - ‏4 نویسنده
خرنوب هم که برای تحرک اسپرم هستش اونم خوبه. توی این سایت هم این ... ولی شوهرم خیلی تقویت کرد و عسل و 4 مغز و موز و ..... هم زیاد خورد الان هم 6 مهمه .... الف: عمل نزدیکی باید هر چه نزدیک تر به لحظۀ تخمک گذاری انجام شود. ب: قبل از هر ...

عوامل موثر بر تقویت اسپرم ها در روابط جنسی - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/bardari/actors-affecting-sperm-health.html
روشهای تقویت اسپرم در مردان,تغذیه و نقش آن در تقویت اسپرم,تاثیر ورزش بر سلامت و ... مرد باید تا می‌تواند اسپرم را نزدیک به گردنه رحم خارج کند. ... برخی از متخصصان عقیده دارند که اسپرم‌های غیرطبیعی در عبور از لوله رحمی و سوراخ کردن دیواره تخمک دچار ... باور عمومی محققان این است که هرچه اسپرم‌ها به مدت طولانی‌تری در بیضه‌ها باقی ...
براي درمان غذايي و تقويت رحم بايد از 4 گرم ميخك، هر روز به طور مرتب استفاده نمود. .... و توی این روش از طریق سونو گرافی روز دقیق تخمک گذاری تعیین میشه و اسپرم های ... و از هرچه بچه را تکان می دهد دوری جویند و هرچه را که در باره نگهداری جنین نوشته ایم ...

چه غذاهایی شانس باروری را افزایش می دهد؟ - پارسی طب

fa.parsiteb.com/چه-غذاهایی-شانس-باروری-را-افزایش-می-دهد/
هرچه زودتر “بهتر غذا خوردن” را آغاز کنید، احتمال حامله شدن شما افزایش پیدا می کند. ... های C و E، روی، و اسید فولیک)، برای تولید اسپرم سالم بسیار اهمیت دارند. ... کافی ممکن است بر پریود شما تاثیر بگذارد و پیش بینی زمان تخمک گذاری را دشوار کند. ... در صورتی که حامله هستید، حتی هات داگ یا غذاهای آماده را نیز باید آنقدر گرم کنید تا ...

تقویت قوای جنسی و باروری با کلیات تغذیه ای و رفتاری

widenet.ir/.../3800-تقویت-قوای-جنسی-و-باروری-با-کلیات-تغذیه-ای-و-...
تقویت قوای جنسی بوسیله بایدها و اجتناب از نبایدهای غذایی و رفتاری، ممکن است ... داشت کنید که هم درذهنتان تثبیت شود وهم داشته باشید به درد خودتان ودیگران می خورد. ... هر غذایی که باعث کاهش اشتها می شود باید ترک شود و هر غذایی که باعث تقویت اشتها .... 1)عمل نزدیکی هر چه به زمان تخمک گذاری نزدیک تر باشد بهتر است (چند ساعت ...

دکتر رهام صادقي - درمان تنبلي تخمدان و زود باردار شدن

www.roham.ws › فهرست انجمنهاي گفتگو › سوالات زنان › تخمدان
۱۴ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 19پست
دكتر متخصصم اظهار داشتند كه به دليل تنبلي تخمدان هر چه زودتر حامله شوم و من نيز .... غلظت اسپرم باید بیش از 20 میلیون باشد و در غلظتهای کمتر احتمال ... آقاي دكتر با عرض معذرت ؛ بعد از تزريق آمپول براي فعال شدن تخمك (كه از حدود ...
آنچه باید از روابط زناشویی بدانیم - این وبلاگ با هدف آموزش مسایل مختلف ... در برخی مطالعات مشخص شده است که کیفیت اسپرم مردان به دلیل آلودگی، شیوه زندگی نامناسب ... رابطه جنسیتان کاملاً برهم خواهد خورد و مفهوم رابطه جنسی برای او تغییر خواهد کرد. ..... تحقيقات نشان داده كه افزايش مقدار گلوكز در ترشحات مخاطي دهانه رحم درموقع تخمك ...
نکات زیادی قبل از بارداری وجود دارد که بر روی زیبایی فرزند تاثیر عمده ای دارد. ... خورد عسل به زنان باردار توصیه می‌شود، زیرا دارای قند، آهن، پتاسیم، کلسیم، منگنز، سدیم و فسفر است. ... بعضی از غذاها باعث تقویت قوای جنسی می‌شود و اسپرم را قوی‌تر می‌کند. .... الف: عمل نزدیکی باید هر چه نزدیک تر به لحظۀ تخمک گذاری انجام شود.
۱ ساعت پیش - ظریف متأهل است و دو فرزند دختر و پسر دارد که در آمریکا متولد شده اند پسر وی مهندسی برق خوانده و ... هرچه که برای تقویت اسپرم و تخمک باید خورد.
۱ ساعت پیش - پیگیری خبرنگار تسنیم حاکی از این است که احتمال طرح این مسئله در خلال بررسی لایحه بودجه سال ... هرچه که برای تقویت اسپرم و تخمک باید خورد.
هرچه زودتر "بهتر غذا خوردن" را آغاز كنید، احتمال حامله شدن شما افزایش پیدا می كند. ... شما باید به استفاده از یك رژیم غذایی متعادل پایبند باشید تا احتمال حامله شدن و به دنیا آوردن یك فرزند سالم را ... غلبه گرمی شدید که موجب سوخته شدن اسپرم و تخمک می‌شود. ... (غذاهای گرم مزاج برای تقویت اندام تناسلی در مرد و زن در صورت غلبه سردی):.
۲۸ دی ۱۳۸۶ ه‍.ش. - 2- هرچه طول آلت مرد بلند تر باشد و اسپرم را به دهانه رحم نزدیكتر كند احتمال دختر ... در اینجا اونایی كه دختر می خواهند باید تا روزیكه احتمال بارداری وجود دارد و ... پس اگر فاصله تا تخمك بیشتر باشد جنس دختر و پسر با هم حركت می كنند ...
۲۸ اسفند ۱۳۸۸ ه‍.ش. - برای یک لقاح طبیعی، وجود یک تخمک ومقدار زیادی اسپرم لازم است. ... اولین زیر گروهی که باید به طور منظم در رژیم غذایی در نظر گرفته شود، مقادیر کمی ... اصولا”هرچه که از بدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی ویا غیر طبیعی دفع می شود ...

زندگی زناشویی_.....

sajjadm51124699.blogfa.com/
دلیل این امر آن است که اسپرمها می توانند دو تا سه روز زنده بمانند، اما تخمک نمی تواند بیشتر .... برای افزایش احتمال حامله شدن، باید در حوالی زمان تخمک گذاری، بیشتر از ...
۸ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خودداري از نزديکي قبل از تخمک گذاري و انجام نزديکي درست در زمان تخمک ... که افزايش ميزان مايع مني که بر اثر عدم مقاربت حاصل مي شود، تعداد اسپرم ... پسر داشتن بيشتر است، و برعکس هر چه مايع مني کمتر باشد -که بر ... مواد يا غذاهايي که بايد 3 ماه قبل از اقدام به بارداري مصرف شود: .... قرص ویاگرای قرمز -تقویت قوا.
هر غذایی که باعث کاهش اشتها می شود باید ترک شود و هر غذایی که باعث تقویت اشتها .... دنبلان، و خلاصه هرچه که قبلاً درباره تقویت قوای جنسی گفته شد باید بیشتر مورد ... حضرت مریم(ع) اگر بهترین غذا را برای باردار شدن می خورد هیچ گاه بدون مرد باردار ... اسپرم مي تواند دو تا سه روز زنده بماند، اما تخمك فقط 12 تا 24 ساعت زنده خواهد ماند.

راهنمایی های مفید برای پیش از بارداری [آرشیو] - روزمنو، محبوب ...

www.roozmenu.com › ... › پزشکی - Medicalبارداری - Pregnancy
۱۹ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 100+پست - ‏51 نویسنده
بنابراين بايد حداقل سه ماه پيش از بارداري واكسن سرخجه براي زناني كه ايمني ندارند، تجويز شود. ... نگفتید حتما باید سر ساعت مشخصی فولیک اسید خورد؟ ..... هرچه زودتر "بهتر غذا خوردن" را آغاز كنيد، احتمال حامله شدن شما افزايش پيدا مي كند. ..... اندام جن 30 مردانه اسپرم توليد مي‌كند و اندام جن 30 زنانه تخمك، مرد اسپرم ...

پسردار شدن و 9 پیشنهاد درگوشی - نی‌ نی‌ بان

niniban.com/fa/news/43531/پسردار-شدن-و-9-پیشنهاد-درگوشی
اگر مایل به استفاده از این روش هستید، تعدادی از قوانین را باید دنبال کنید. ... هر اسپرم به تنهایی x وy را در خود دارد و جنسیت کودک به آن بستگی دارد که ... شاتلس می‌گوید نفوذ بیشتر، اسپرم‌ها را به تخمک نزدیک‌تر کرده و مسیر اسپرم را که مجبور است از ... داشته باشید (زیست‌شناسی) تا آنچه را که می‌خواهید به شما بدهد و نتیجه را هر چه که ...
را صحیح و دقیق و در اول وقت انجام دهید و در انجام هر چه كامل تر و بهتر نماز خود بكوشید و در ... دلیل این امر آن است که اسپرمها می توانند دو تا سه روز زنده بمانند، اما تخمک نمی تواند .... برای افزایش احتمال حامله شدن، باید در حوالی زمان تخمک گذاری، بیشتر از ...
3- عامل تعداد اسپرم در هر اميزش در تعيين جنسيت مهم است به طوري كه هر چه اسپرم ..... در اصل شب بعد از دوخطه شدن کیت، شب تخمک گذاری است که باید از یک شب قبل تا یک ..... خانم جون خوب میشه شوشو رو حسابی تقویت کرد واسه کم تحرکی ا س پ ر م تخم ...
۲۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تحقیقات علمی نشان داده که هرچه بیشتر با همسر خود آمیزش جنسی داشته ... ی مهم تر اینه که در هنگام تخمک گذاری برای بارداری باید حتماً اسپرم مرد در ...

اگر فرزند دوقلو می خواهید ... - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › بارداری و کودک یاری › عمومی
۱۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به عبارتی از یک تخمک دو جنین تشکیل می‌شود که از لحاظ ژنتیک و ظاهر ... در دوقلویی دو تخمکی‌ نیز دو تخمک با دو اسپرم لقاح حاصل می‌کنند و دو ... بیشتر از خانواده مادری به ارث می‌رسد و هرچه نسبت فردی که دوقلو به دنیا ... از لحاظ هزینه هم باید گفت اگر برای دوقلوزایی فقط از قرص کلومیفن .... پیوند رحم شکست خورد.
در این روش مرد بایستی از 3 روز پیش باید پرهیز جنسی انجام دهد. ... متحرک بودن اسپرم،در مسیر سخت رسیدن اسپرم به تخمک خانم به عنوان امتیازی مهم می باشد، در ..... من واقعاً از رها جون متشکرم بابت این وبلاگ و آشنایی ما با گیاه خرنوب و امیدوارم که هر چه زودتر به آرزوهاشون برسند. .... سلام شوهر من واریکوسل داره دوره خرنوب خورد خ تاثیر داشت
۱۵ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - خانمها هر ماه در اواسط سيكل خود يك يا چند تخمك كه از نظر كروموزومي فقط X هستند ... ثانیأ اسپرم های حاوی کروموزوم Y در محیط قلیایی بهتر زنده می ماند و سرعت ... 2- رعايت رژيم غذائي بايد از دو ماه قبل بارداري ( حداقل 4 تا 6 هفته قبل بارداري ) ... مهم است به طوري كه هر چه اسپرم بيشتر باشد احتمال پسر شدن بيشتر است و ...

خانمی با نیاز جنسی بی پایان - زیبایی - Blogfa

www.kissing2love.blogfa.com/author-kissing2love.aspx
پاره شدن پرده بکارت ، در حقيقت نمود خارجي جرياني بسيار پيچيده است که بايد آن را ... هيچ دختري فطرتا مرد را مختار نخواهد دانست تا هر چه مي خواهد بکند و اگر حجب و حياي ..... آیا وی به گروه خون شما می خورد؟ .... بعد ترکیب اسپرم با تخمک جنین در رحم شروع به تولید مثل می کند. ..... هورمون جنسي استروژن براي تقويت استخوان ها لازم است.

چیزهایی که باعث افزایش منی می شود | جدید 95 - رها فان

www.rahafun.com/چیزهایی-باعث-افزایش-منی-می-شود.html
افزایش منی مردان خوراکی های زیاد کننده منی چه چیزهایی باعث زیاد شدن منی چگونه منی را ... باید دانست «استمناء» یعنی اینکه انسان با خودش کاری کند که از او منی بیرون ... ولی توی این چند ماه یه چیز اعصاب منو خورد کرده بعضی مواقع در خواب به طور ن. ..... سلام من یه هفته ی دیگه مسابقه فوتبال دارم چیکار کنم هر چه زود تر کمرم خوب بشه تا ...

کیفیت اسپرم - آکاایران

www.akairan.com/koodak/tag/کیفیت%20اسپرم/
ماده غذایی که تعداد و کیفیت اسپرم‌ها را تقویت می‌کنند ... باید توجه داشت که هیچ روش قطعی برای انتخاب جنسیت جنین وجود ندارد و حتی با استفاده از. ... سایر مطالعات نشان می دهد که کافئین می تواند از بلوغ تخمک جلوگیری کند و چنانچه .... باز شود باید بدانند هر چه سن بالاتر رود، برای بارداری خود با مشکلات بیشتری روبه رو خواهند شد.
ترک سیگار: سیگار علاوه بر تمام مضراتی که دارد، مقدار اسپرم شما را کاهش میدهد. ... ای خارج از بدن قرار دارند این است که باید دمای آنها چند درجه خنک تر از دمای بدن باشد. .... حال اگر اين سيكل طبيعي توسط فرد بر هم خورد و به صورت بيمار گونه و اعتياد ظاهر .... از وسايل نرم مانند ابر استفاده نشود و هر چه زودتر كار استحمام را به پايان رساند.
برای اینکه یک خانم قدرت باروری داشته باشد، باید بتواند طی هر عادت ماهیانه اش، ... باید بتواند اسپرم قوی و سالم تولید کند که قادر به بارور کردن این تخمک باشد. ... از سکس کردن در حالت نشسته و ایستاده خودداری کنید چون باعث می شود که اسپرم از بدن ...

تست حاملگی | برناک

niniapp.com/tag/تست-حاملگی/
تست حاملگی و نکاتی که باید پیش از باردار شدن بدانید ... از آنجا که اسپرم ها می توانند تا چند روز در بدن خانم ها زنده بمانند، برقراری رابطه ... روز آخر تخمک گذاری، اقدام به برقراری رابطه زناشویی کنند تا شانس بارداری شان هر چه ... اگرنظم در عادت ماهیانه شما به هم خورد و یا فاصله بین یك ماه تا ماه بعدی زیاد شد زیاد مطمئن نشوید كه باردارید اما ...

بارداري | چکار کنیم که فرزند زیبا داشته باشیم؟ | بارداري و ...

baelm.ir › ... › بارداري و زايمان ، مراقبت هاي قبل و بعد از بارداري
خورد عسل به زنان باردار توصیه می شود، زیرا دارای قند، آهن، پتاسیم، کلسیم، منگنز، سدیم و فسفر است. ... بعضی از غذاها باعث تقویت قوای جنسی می شود و اسپرم قوی تر می کند. ... الف: عمل نزدیکی باید هر چه نزدیک تر به لحظۀ تخمک گذاری انجام شود.
۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - وقتی نازایی اتفاق می افتد مرد و زن هر دو باید بررسی شوند. ... برای فهم اینکه چرا و چطور کلومیفن مصرف گردد مهم است که تخمک گذاری در زن را ... این بررسی شامل، گرفتن شرح حال، معاینه فیزیکی، تست اسپرم و آزمایش خون و غیره می باشد. ..... داشته باشد در حقیقت اکثر پزشکان مقاربت هرچه سریعتر بعد از آی یو آی را ...
خودداري از نزديکي قبل از تخمک گذاري و انجام نزديکي درست در زمان تخمک گذاري. ... شود، تعداد اسپرم کروموزوم y را افزايش داده و شانس پسر داشتن بيشتر است، و برعکس هر چه مايع ... مواد يا غذاهايي که بايد 3 ماه قبل از اقدام به بارداري مصرف شود: .... ببخشید خانم مینایی عزیز مخلصه رو باید فقط توی دوره پریود خورد یا اینکه این شش ماه رو ...
۵ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - باید دانست که زن و مرد، در یک صورت، برای همیشه عقیم بوده و باید از بچه‌دار شدن ناامید ... ۶) سردی شدید که موجب ناتوان شدن تخمک و اسپرم می‌شود. ... (غذاهای گرم مزاج برای تقویت اندام تناسلی در مرد و زن در صورت غلبه سردی): ... خود باشد، و در خانه تاریک پرورش دهند (چند مدت اول تولد، هر چه محل کودک تاریک باشد بهتر است) و ...

راه های مناسب برای تقویت اسپرم مردان

viewfun.ir › روانشناسی › زنان و مردان ایرانی
«اسپرم مردانی که هر روز روابط زناشویی دارند، از کیفیت بهتری برخوردار است. ... مرد باید تا می‌تواند اسپرم را نزدیک به گردنه رحم خارج کند. ... اسپرم جلوگیری می‌کنند و حرکت آن را افزایش می‌دهند و میزان استرس را در تخمک‌ها و دستگاه تناسلی کاهش می‌دهند. ... باور عمومی محققان این است که هرچه اسپرم‌ها به مدت طولانی‌تری در بیضه‌ها باقی ...

**9 ماه انتظار** [بایگانی] - Ashpazaneh | آشپزانه

www.ashpazaneh.com/archive/index.php/t-6723.html
اگر کیت تخمک گذاری نداری از روز یازدهم پری باید شروع کنی به اقدام. ... از خدا میخوام که هر چه زودتر به تاپیک مادرانه بپیوندین و یه کم مثل ما حالتون جا بیاد .... دلیل این امر آن است که اسپرمها می توانند دو تا سه روز زنده بمانند، اما تخمک نمی ..... ایشالا تو ماه های دیگه خوب خودتو تقویت کن. ..... ففول هم میشه خورد یا یه دونه اسید فولیک کافیه
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان عزیز به وبلاگ سیتی نایس خوش امدید لطفا نظرات خود را در مورد هر بخش عنوان کنید.منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,501
  • بازدید ماه : 3,598
  • بازدید سال : 36,439
  • بازدید کلی : 433,760
  • کدهای اختصاصی