loading...
سیتی نایس|تفریحی|فرهنگی|سرگرمی|اخبار|علمی
ali بازدید : 684 دوشنبه 08 مرداد 1397 نظرات (0)

سیاهی و کبودی چشم چیست و چرا بعد از ضربه ایجاد می شود؟درمان کبودی چشم

درمان کبودی چشم

وضعیتی است که در اطراف چشم کبودی وجود دارد وقتی یکی نیروی قوی به چشم ها وارد می شود ،صدمه می بیند. این نیرو رگ های خونی موجود در پلک ها و بافت های اطراف چشم را آسیب پذیر می کند و باعث بروز تورم می شود به همین دلیل التهاب ناحیه اطراف چشم آبی و سیاه می شود.  میدانید که پوست اطراف چشم بسیار نازک و آسیب پذیر است ، بنابراین هنگامی که وضعیت سیاهی چشم دارید، ممکن است متوجه شوید که این وضعیت بدتر از داشتن کبودی بر روی دست و پایتان می باشد و این وضعیت می تواند، به تدریج در مدت 7 و 10 روز بازسازی شود و رنگ پوست اطراف چشم به تدریج به حالت اولیه باز می گردد.

علائم کبودی و سیاهی چشم

در این بخش از سلامت نمناک پیش از معرفی درمان های خانگی و طب سنتی برای رفع کبودی زیر چشم به علل و علائم آن پرداخته ایم ؛ چند علائم رایج در این شرایط وجود دارد:واضح ترین علائم این بیماری،کبودی در ناحیه چشم است که میتواند قرمز، آبی یا سیاه باشد و این ،باعث چند روز درد می شود . این درد به تدریج کاهش پیدا می کند گاهی اوقات بیمار ممکن است در سفیدی چشم و یا پلک دچار خونریزی شود. بیماران حتی ممکن است دچار تهوع استفراغ شوند و ممکن است علائم دیگری که ذکر نکرده باشیم را تجربه کنند . اگر در مورد علائم این بیماری سوالی دارید، لطفاً با پزشک خود مشورت کنید.

 رفع کبودی چشم

دلیل سیاهی و کبودی چشم چیست؟

چه کسی در معرض خطر بالا، در این وضعیت قرار دارد:

اگر شما تصادفی داشته باشید و یا حادثه ای برای چشم شما ایجاد شده باشد ،ممکن است کبودی و سیاهی چشم را تجربه کنید.

بر طبق آمار ،میزان مردان در این وضعیت 4 برابر بیشتر از زنان است . با این حال، افرادی که مبتلا به لوسمی و سندروم کوشینگ هستند، در این باره بسیار آسیب پذیر می باشند.

راننده هایی که کمربند ندارند،نیز بیشتر احتمال دارد که این وضعیت را تجربه کنند.

شما می توانید این بیماری را به حداقل برسانید، اگر عوامل خطر را کنترل کنید.

به دلیل کبودی و سیاهی زیر چشم چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد؟

شما می توانید این شرایط را خودتان تشخیص دهید با این وجود، اگر یکی از علائم زیر را تجربه می کنید ،باید به پزشک مراجعه کنید.

_نیروی چشم آسیب دیده است

_شرایط پس از 7 روز بهبود نمی یابد

_این بیماری باعث درد نمی شود

_این وضعیت اتفاق می افتد، اما علتش را نمی دانید

_عودت می کند، اما علت را نمی دانید

 درمان کبودی و سیاهی چشم

درمان های خانگی سریع و موثر برای کبودی و سیاهی چشم

چگونه سریع و طبیعی از سیاه شدن چشم جلوگیری کنیم؟

1. کمپرس سرد:

انجام این درمان، بسیار ساده است. همه چیزی که شما نیاز دارید، یک حوله تمیز است تا یخ را درون آن بگذارید و سپس روی منطقه آسیب دیده اعمال کنید.شما باید فقط آن را به اطراف چشم بمالید. مستقیماً به خود چشم اعمال نکنید، زیرا ممکن است به چشم آسیب بزند. فقط مطمئن باشید که از حوله تمیز استفاده می کنید . همانطور که در بالا ذکر شد ، پوست اطراف چشم بسیار نازک است بنابراین استفاده از یخ به طور مستقیم به این قسمت از پوست می تواند باعث سوختگی به خاطر سرما شود .

با رعایت موارد ذکر شده، 15 الی 20 دقیقه از کمپرس سرد استفاده کنید و تا 24 الی 48 ساعت بعد این روند را ادامه دهید.جای استفاده از یخ ،می توانید از کیسه های سبزیجات فریز شده هر 10 دقیقه یک بار استفاده کنید. این نیز همان تاثیر را دارد.

نکته:این درمان را نباید برای افراد مبتلا به هیپوترمیا استفاده کرد.

 کمپرس سرد

کمپرس سرد برای درمان سیاهی چشم

2.کمپرس گرم برای درمان سیاهی چشم:

در میان راهنمایی هایی در مورد چگونگی درمان سیاهی و کبودی چشم، این یکی از موثرترین ها است. اگر نباید کمپرس سرد را برای افراد سالخورده و یا کودکان اعمال کنید، می توانید از کمپرس آب گرم استفاده کنید به علاوه، پس از استفاده از سرما در مدت 48 ساعت،می توانید از این درمان نیز استفاده کنید، تا به سرعت بخشیدن درمان کمک کنید. زمانی که نیرو به چشم اعمال می شود، اطراف آن آسیب می بیند در همان هنگام، جریان خون دچار مشکل می شود و در ناحیه اطراف چشم لخته میشود. کمپرس گرم به همراه ماساژ ملایم، به بهبود گردش خون ،کاهش کبودی و تورم کمک می کند. شما اغلب دیده اید که مردم برای درمان کبودی از روغن های داغ شده استفاده می کنند ،که تاثیر مشابهی با کمپرس گرم دارد.

برای انجام این درمان ،حوله تمیز را در آب گرم بخیسانید و به مدت 10 الی 15 دقیقه در منطقه آسیب دیده بگذارید .

از آب خیلی داغ استفاده نکنید، که ممکن است موجب سوختگی شود و وضعیت را بدتر کند.

دما باید بین 37 تا 45 درجه سانتیگراد باشد.

هر ده دقیقه یک بار این کار را تکرار کنید. شما می توانید 5 الی 6 بار در روز برای گرفتن نتایج مورد نظرتان، از این درمان استفاده کنید.

نکته:حوله را مستقیماً بر روی چشم قرار ندهید و فقط به منطقه اطراف چشم اعمال شود.

3.سیب زمینی خام برای درمان کبودی و سیاهی چشم:

یک سیب زمینی خام متوسط را برش دهید. سپس آنها را در فریزر قرار دهید و این تکه ها را در محل آسیب دیده بگذارید و این کار را چندین بار در روز، برای خلاص شدن از تورم و کبودی چشم انجام دهید.

13 روش خانگی درمان ورم ، خون مردگی و کبودی چشم در اثر ضربه ...

namnak.com/کبودی-زیر-چشم.p13511
 رتبه: ۴٫۶ - ‏۲۱۰ رأی
درمان کبودی چشم و علائم اصلی سیاهی و کبودی چشم و درمان کبودی چشم در اثر ضربه و درمان های خانگی ... ادویه ایمخصوص درمان بسیار سریع کبودی چشم در اثر ضربه ...
 

سیاهی دور چشم | درمان دائم سیاهی دور چشم - نمناک

namnak.com/سیاهی-دور-چشم.p26299
 رتبه: ۴ - ‏۸۳ رأی
سیاهی دور چشم و علت کبودی و سياهي دور چشم درمان و درمان تیرگی زیر چشم و درمان ... و مسن تر از سنش به نظر برسد، به همین دلیل درمان سیاهی زیر چشم اهمیت ویژه ای دارد. ... گرم و خشک دارند باید از خوردن غذاهایی که طبع گرم مانند فلفل، ادویهو غذاهای تند دارند، ... دور چشم بسیار حساس است و بدون تجویز پزشک نمی توان از لایه بردارهای عمیق ...
 

خداحافظی با کبودی دور چشم - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/288233/خداحافظی-با-کبودی-دور-چشم
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - چند رسانه ای ... چشم‌ها همیشه اولین پل ارتباطی است و تیرگی و کبودی اطراف آن می‌تواند اثرات منفی ... در طب مدرن سیاهی دور چشم درمان قطعی و صد‌درصد ندارد؛ اما استفاده از ... که طبع گرم مانند فلفل، ادویه و غذاهای تند دارند، پرهیز کنند یا از شرایطی که ... دور چشم بسیار حساس است و بدون تجویز پزشک نمی‌توان از لایه‌بردارهای ...
 

جادوی زردچوبه برای محو کردن تیرگی دور چشم - عصرایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سلامت
زردچوبه از جمله ادویه محبوب هندی‌ها است که البته خواص بی‌شماری هم دارد. در ادامه سه روش را به شما معرفی خواهیم کرد که در محو کردن تیرگی دور چشم کارایی دارند.
 

رفع کبودی زیر چشم در اثر ضربه با ۴ ماده موثر | چطور

https://www.chetor.com › ... › رفع کبودی زیر چشم در اثر ضربه با ۴ ماده موثر
 رتبه: ۹۲% - ‏۵۰ نقد
۷ بهمن ۱۳۹۶ - کبودی زیر چشم در اثر ضربه همیشه هم به خاطر دعوا نیست، ممکن است به دلایل دیگری مانند تصادف یا زمین‌خوردن ایجاد شود. اما قاعدتا وقتی با کبودی ...
وارد نشده: ادویه ‏ای
 

روشی سریع و معجزه آسا برای درمان سیاهی و گودی زیر چشم - ...

www.akairan.com/hs03fw9.گودی-زیر-چشم
یکی از دلایل بسیار شایع شکایت های زنان به لحاظ زیبایی سیاهی دور چشم و وجود ... در پاره ای از مواقع که سیاهی دور چشمهمراه با گودی ظاهر می شود تزریق چربی علاوه بر ...
 

درمان کبودی و سیاهی دور چشم با ماسک گلپر ! - مجله اینترنتی ...

lifemag.ir › پوست › ماسک های زیبایی صورت
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - درمان کبودی و سیاهی دور چشم با ماسک گلپر ! ... افرادی که معده ضعیف یا تنبلی دارند، می‌توانند از پودر گلپر به عنوان ادویه در غذا استفاده کنند. ... در طب سنتی ایران نسخه ای ساده و بسیار کاربردی وجود دارد ، که برای درمان کبودی و سیاهی دور چشم ... گلپر از جمله گیاهان دارویی گرم و خشک است که بسیاری از ما ایرانی ها از آن ...

چگونه کبودی چشم ناشی از ضربه را سریع درمان کنیم

https://www.hidoctor.ir/29429_چگونه-کبودی-چشم-ناشی-از-ضربه-را-سریع-درم.html/
 رتبه: ۴ - ‏۳ رأی
۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - چگونه کبودی چشم ناشی از ضربه را سریع درمان کنیم,:رایج ترین دلیل برای ... چای کیسه ای را ابتدا کمی خیس کرده سپس در یخچال قرار داده و به مدت 30 ...
وارد نشده: ادویه
 

درمان کبودی: ۳۲ درمان خانگی کبودی پوست که کاملا موثر است - ...

https://bazdeh.org/درمان-کبودی-پوست-بدن-و-صورت/
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - درمان کبودی در بعضی از مواقع برای ما واقعا ضروری می‌شود و مدام به ... مطلب مرتبط: جوش صورت: ۴۱ سریعترین درمان خانگی جوش صورت(کیستی) ... این میوه حاوی آنزیمی است به نام پاپئین که برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی به کار می‌رود. ... از شر کبودی‌ها به کار می‌رود، زیرا این ادویه دارای خواص درمانی و دارویی است.
 

چگونه می توان گودی و تیرگی زیر چشم را درمان کرد؟ | مرجع ...

parsivenus.com/article/چگونه-می-توان-گودی-و-تیرگی-زیر-چشم-را-درمان-کرد؟
گودی و تیرگی زیر چشم ها بیشتر از چروک ها و موهای سفید می توانند سن ما را بیشتر ... نمک اضافی همچنین می تواند به جریان خون آسیب رسانده و سبب گردد که رگهای خونی زیر پوست کبود بنظر برسند. ... استفاده طولانی مدت و روزانه این کرم ها به نظر می رسد که دارای تاثیر بسیار فوق العاده ای باشد. ..... درمان سریع سرفه با روشهای طبیعی.
وارد نشده: ادویه
 

چطور از شر سیاهی دور چشم خلاص شویم؟ – رسانه دکتر سلامت

https://drsalamatx.com/how-do-we-get-rid-of-a-black-eye/
حلقه سیاه دور چشم مشکل پوستی جدی ای نیست، اما این تیرگی افراد را خسته، ناسالم و ... شما به راحتی می توانید با انجام چند روش درمانی آسان در خانه از شر این تیرگی های ... روغن بادام یک ماده طبیعی است که برای پوست ظریف اطراف چشم بسیار مفید است. .... لبنیات، سبزیجات، میوه ها، غذاهای دریایی، انواع گوشت ها، تخم مرغ و برخی از ادویه ها ...

۱ راه از بین بردن لک صورت با روغن هسته آلبالو - داروهای ...

www.a-baba.ir › روغن های گیاهی › ۱ راه از بین بردن لک صورت با روغن هسته آلبالو
درمان لک صورت و جای جوش راه های زیادی دارد که همگی نیز می توانند مفید باشند اما ، ما تصمیم ... و نسبت به لک سیاهی زیر بغل خود ابراز نگرانی کردند و به دنبال چاره ای برای آن بودند چرا که ... لک بسیار زیاد در چشم دیگران زنان مجلس دیده می شد و ایشان نیز به عنوان عروس بسیار از این موضوع نگران بودند . .... خبرنامه داروی گیاهی و ادویه آبابا.

چگونه چروک های زیر چشم را از بین ببریم؟ | مرجع سلامت و ...

parsivenus.com/article/چگونه-چروک-های-زیر-چشم-را-از-بین-ببریم؟
پوست دور چشم، منطقه ای از پوست صورت است که بایستی بیشترین محافظت ومراقبت از آن ... ماسک روغنی برای از بین بردنسریع چروک های زیر چشم ... بسیار ارزان است! ... دلیل ایجاد جوش در بخش های مختلف صورت و روشهای درمان آنها ... مورد از بین بردن چروکی دور چشم از بین بردن کبودی دور چشم در اختیارم بزارید zizilove118@gmail.com.

روشهایی ساده برای رفع کبودی دور چشم! - پرشین وی

https://persianv.com/zibaee/روشهایی-ساده-برای-رفع-کبودی-دور-چشم.html
۲۰ تیر ۱۳۸۹ - ۴-هفته ای ۳ الی ۴ بار از دو حلقه خیار با پوست ویا از پوست خیار به شکل نواری ... اقل ۸ لیوان در روز) بسیار در برطرف کردن کبودی دور چشم موثر است.

روش چینی برای درمان جوش های صورت - آفتاب

aftabnews.ir/vdcjm8evxuqea8z.fsfu.html
۲ مهر ۱۳۹۱ - هر گونه زائده یا چیزی که در اطراف چشم ها به وجود بیاید، می تواند به دلیل کلیه ها ایجاد شده باشد؛ حتی حلقه هایکبودی اطراف چشم و بیشتر این علائم می توانند حاکی از ...... محلول اریترومایسین موضعی خیلی خوبه سریع جوش ها رو از بین می بره .... پیش ی برنامه ای نصب کردم انواع ماسک جادویی نوشته بودیخ برای درمان جوش ...

درمان سیاهی و گودی زیر چشم بصورت طبیعی | تغذیه سنتی

foood.ir › صفحه اصلی › طب ایرانی اسلامی
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - در مواردی که کبودی زیر چشم افراد به صورت ارثی باشد، معمولاً برطرف ... دهان خود ماده ای به نام هپارین دارد و ترشح آن در خون باعث رقیق شدن خون میشود. ... البته اثربخشی یخ و سرما سریع است اما پایدار نیست و حدوداً بیست دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد. ... به اعتقاد بسیاری از درمانگران شیوه‌های طبیعی درمانی تهیه عصاره ...

بعد از عمل بینی چه غذاهایی بخوریم؟ - دکتر حسنانی

https://drhosnani.com/foods-after-rhinoplasty.php
در این یک هفته بسیاری از بیماران اشتهای غذا خوردن ندارند و یا از ترس حالت تهوع، ... و به دنبال غذاهایی می گردند که ورم بینی وکبودی اطراف چشم آنها زودتر خوب شود. ... چگونه می توان نتيجه اي تقريباً نزديك به نتيجه بینی هایی که پوست متوسطي ... کیست داخل سینوس اهمیتی ندارد و به جراحی نیاز ندارد و با درمان دارویی بهبود خواهد یافت .

پیشگیری از ورم و کبودی جراحی زیبایی بینی | زیباشو دات کام

www.zibasho.com/archives/8988
۵ آبان ۱۳۹۲ - این نکات سبب می شود ورم و کبودی کمتری درصورت ایجاد شده و یا ... ژله ای روی گونه ها گذاشته شود این اقدام برای پیشگیری از تورم بسیار موثر است. ... برنج،نمک،نشاسته ،ادویه های بودار تا یکی دو هفته بعد از عمل نخورید .... من سه روزه عمل کردم هیچ دردی نداره یخوردی زیر چشم و پلکام کبود شدن ک زیر .... درمان خانگی میخچه.

6 راه آسان برای سفت شدن صورت بدون جراحی 4. استفاده از کرم ...

salamatattari.blogfa.com/1392/06?p=2
۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ترک خوردن پوست دست و پا ، پدیده ای است که بسیاری از شما مرتبا آن را ..... بردن آن دقت کنید، اگر پوست‌تان شروع به خارش کرد، آن را سریع بشویید. ..... و بسیار کاربردی وجود دارد ، که برای درمان کبودی و سیاهی دور چشم از سوی .... با استفاده از برخی عصاره های گیاهی و ادویه جات می توانید رنگ مویی طبیعی داشته باشید.

درمان چاقی و کاهش وزن، علت ایجاد چربی موضعی و اضافه وزن از ...

https://www.clinicha.com › وبلاگ مطالب وب سایت کلینیک ها
 رتبه: ۵ - ‏۳ رأی
طب چینی برای درمان چاقی و اضافه وزن هزاران سال است که مورد استفاده قرار می ... مصرف بالای غذاهای چرب، سنگین، پرادویه و الکل تولید گرمی بد در ناحیه شکم را .... مشکلات متابولیکی بدن فرد را حل کرده و عامل چاق بودن و اضافه‌وزن را ریشه ایاز بین ببرد. ... و کبودی زیر چشم که پیش‌تر به آن اشاره شد، مراجعه به باشگاه نیز تأثیر بسیار ...

چگونه از شر سردرد هایمان خلاص شویم؟ | ingooneh

https://ingooneh.com/چگونه-از-شر-سردرد-هایمان-خلاص-شویم؟
با این همه، کارهای بسیاری برای بهبود و درمان سردرد های خود می توانید انجام دهید. ... دیگری نیز همراه هستند،برای تشخیص ودرمان سریع حتما با یک پزشک مشورت کنید. ... چشمها احساس می شود و می تواند با درد، اشک ریزی چشم ها، و ترشحات بینی همراه باشد. ... اگر اخیرا تصادفی داشته اید که به سر شما ضربه ای وارد آمده است، ممکن است احساس ...

شیمی درمانی - بیمارستان نمازی

namazi.sums.ac.ir/root/peyk-e-salamat/info/chimeo-therapy.html
۲۴ مرداد ۱۳۸۸ - شیمی درمانی. ... یكی از خصوصیات سلولهای غیرطبیعی این است كه بسیار سریع تكثیر ... پس از اتمام هر مرحله، دوره ای بدون دارو تا مراحل بعدی خواهید داشت. .... -كبودی غیرمنتظره .... -از خوردن غذاهای سرخ شده، چرب یا ادویه دار اجتناب كنید.

از بین بردن ورم صورت بعد از تزریق ژل - کاهش تورم بعد از ...

https://gloriacenter.ir/2018/02/25/how-to-reduce-swelling-filler-injections/
۶ اسفند ۱۳۹۶ - بیمارانی که تزریق ژل لب انجام می دهند، ممکن است به زودی پس از درمان، دوباره سر کارش برگردد، حتی در بسیاریاز موارد در همان روز عمل تزریق ژل.

ناراحتیهای کبدی - پارسی طب

https://fa.parsiteb.com/ناراحتیهای-کبدی/
 رتبه: ۴ - ‏بازبینی توسط پارسی‌طب
رنگ آن قهوه ای متمایل به قرمزتیره است. ... نکات مهم درمورد کبد: از علائم اختلال در کارکرد کبد، یبوست و پف کردن زیر چشم پس از بیدار شدن، ریزش مو و وجود لک در صورت است. ... و همچنین چون این دارو توانایی سم زدایی و چربی زدایی بالایی دارد درمان بسیار قابل ... کبودی رنگ چهره و لبها ، احساس گرمای زیاد بدن ، صفرا مزاجی و یرقان بسیار ...

درمان خارش شدید چشم - دلگرم

www.delgarm.com › سلامت
۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰ خاصیت باور نکردنی پیاز برای رفع سریع بیماری ها ... چراکه بسیاری از داروهای درمان کننده خارش چشم در آشپزخانه شما هستند.با این حال اگر احساس می کنید خارش چشم شما به علت مشکلی زمینه ای است؛ و همچنین اگر به صورت مکرر وجود دارد. ... توت فرنگی، گوجه فرنگی، بادمجان، ادویه ها، شیر و ماهی ممکن است باعث بدتر ...

درمانی برای درد معده ای که به پشت کمرتان می زند | بهداشت نیوز

behdasht.news/fa/news-details/.../درمانی-برای-درد-معده-ای-که-به-پشت-کمرتان-می-زند/
۲۳ تیر ۱۳۹۷ - در این بخش از سلامت نمناک به بررسی علت های شایع معده درد و درمان های گیاهی موثر آن می پردازیم. ... مصرف غذاهای چرب، چاقی، دیابت،کاهش وزن سریع و ژنتیک از فاکتورهای خطر ... دارچین ادویه ای گرم و خوش طعم است که موجب تسکین معده درد و حالت تهوع می شود . ... شیر و عسل برای معده بسیار نافع است و روده ها را نرم میکند.

خارش بدن - بیماری گال : علل و درمان - مردمان

www.mardoman.net/health/scab
این انگل ها Sarcoptes scabiei نامیده میشوند، بسیار ریز بوده و. ... انگل هایی که منجر به بروز بیماری خارش می شوند، آنقدر کوچک هستند که با چشم های غیر ... دلیلش هم این است که در شب هنگام کمتر مسئله ای وجود دارد که ذهن فرد را نسبت به خارش منحرف سازد.

تقویت چشم با تمرینات ساده چشم برای داشتن بینایی قوی و ...

https://netnevesht.com/تمرینات-چشم-برای-بینایی-قوی/
۱۸ تیر ۱۳۹۶ - برای تقویت چشم نیاز به ورزش چشم دارید مانند سایر اعضای بدن. ... از چپ به راست، از راست به چپ، حرکت دایرهای و سپس مانند عدد ۸ انگلیسی .... به این معنی که برخی از عفونت ها به سمت عدم کنترل و درمان پیش می روند. ... بسیاری از پزشکان این گونه فکر می کنند که والدین جهت نوشتن نسخه و تجویز .... دسترسی سریع.

چگونه به سرعت از کبودی در خانه خلاص شوید. چگونه به سرعت ...

medicto.ru/.../how-quickly-to-get-rid-of-a-bruise-in-the-home-how-to-quickly-get-rid...
علل ظاهر و مکانیزم تشکیل کیسه ها و کبودی زیر چشم ... سوء استفاده از نوشیدنی های گرم (چای، قهوه) و محصولات با بسیاری از نمک و ادویه جات ترشی ... چنین عروقهای تاریک از طریق پوست نازک درخشش می یابد، در نتیجه - محافل تیره و سایه ای زیرچشم. ... است: آن را تمیز و ضد عفونی، انفجار بافت keratinized، ترویج resulse سریع کبودی.
برچسب ها 13 روش خانگی درمان ورم ، خون مردگی و کبودی چشم در اثر ضربه , سیاهی دور چشم , تصاویر برای ادویه ای برای درمان بسیار سریع کبودی چشم , خداحافظی با کبودی دور چشم , جادوی زردچوبه برای محو کردن تیرگی دور چشم , رفع کبودی زیر چشم در اثر ضربه با ۴ ماده موثر , روشی سریع و معجزه آسا برای درمان سیاهی و گودی زیر چشم , درمان کبودی و سیاهی دور چشم با ماسک گلپر ! , چگونه کبودی چشم ناشی از ضربه را سریع درمان کنیم , درمان کبودی: ۳۲ درمان خانگی کبودی پوست که کاملا موثر است , یک روش معجزه آسا و فوری برای رفع پف زیر چشم +راهنمای تصویری , چگونه می توان گودی و تیرگی زیر چشم را درمان کرد؟ , ۱ راه از بین بردن لک صورت با روغن هسته آلبالو , چطور از شر سیاهی دور چشم خلاص شویم؟ – رسانه دکتر سلامت , چگونه کبودی اطراف چشم را سریع از بین ببریم؟ , چگونه دندان درد را خیلی سریع تسکین دهیم؟ , روش چینی برای درمان جوش های صورت , درمان سیاهی و گودی زیر چشم بصورت طبیعی , بعد از عمل بینی چه غذاهایی بخوریم؟ , پیشگیری از ورم و کبودی جراحی زیبایی بینی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان عزیز به وبلاگ سیتی نایس خوش امدید لطفا نظرات خود را در مورد هر بخش عنوان کنید.منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,522
  • بازدید ماه : 3,619
  • بازدید سال : 36,460
  • بازدید کلی : 433,781
  • کدهای اختصاصی